Thursday, May 23, 2013

Sta znaci sanjati seks (sex)

Ako sanjate seks, znaci da ste povezali kontrastne aspekte samoga sebe. To je jedna psiholoska cjelina. Morate da budete prijemcivi i inkorporirate aspekte vaseg partnera iz snova u svoj karakter. Razmislite o prirodi ljubavi. Da li ste strastveni, divlji, ili je suprotno od toga? Seksualni cin paralelni je aspekt sopstva. To moze da bude znak potisnutih seksualnih zelja i potrebe za emotivnom i fizickom ljubavlju.

Ako ste u potrazi za seksom, onda san moze biti analogan potrazi za intimnoscu i bliskosti u stvarnosti.

Ako sanjate o seksu sa nekom drugom osobom, a da to nije vas bracni partner, to sugerise na nezadovoljstvo vasim partnerom. S druge strane to moze biti bezazlena fantazija.

Ako sanjate da imate seks sa strancem, to predstavlja neizvjesnost. San vam omogucava da eksperimentisete bez ikakvih sputavanja. U takvim situacijama vi ste u mogucnosti da se potpuno opustite i izrazite svoje zelje.

Ako sanjate o seksu sa vise partnera odjednom, to znaci da niste samostalni. A moguce je da je i vas seksualni zivot postao isuvise automatizovan.

Ako ste heteroseksualne orijentacije, a sanjate seks sa osobom istog pola, to nuzno ne mora da znaci da su se kod vas javile homoseksualne zelje. Moze da znaci i pojacano dejstvo ljubavi prema samom sebi.

14 comments:

  1. Sanjala sam kako imam seksualni odnos sa bivšim dečkom. U početku me držao oko struka, zatim smo seli. Ja sam bila u suknjici, zavukao mi je ruku ispod i pomerio gaćice i stavio prst. Bio je tako divan osećaj. Posle sam ja njemu otkopčala kaiš i spustila glavu da ga oralno zadovoljavam. Ubrzo je svršio. Kakvo je značenje, šta mislite?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako zanimljivo iskustvo, ako još imate sličnih nedoumica pišite. U ovom slučaju reč je o izrazito pozitivnoj energiji koja se javlja u snovima u vidu fantazija. Preporuka - povećati intenzitet i učestalost seksualnih aktivnosti.

      Delete
  2. Sanjao sam kako na nekoj proslavi ja krecem da spopadam svoju 46 ogodisnju koleginicu, koja pristaje na sve sto joj radim, na kraju dolazi i do seksualnog cina. Ja imam 30 godina. Sta mislite da to znaci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno imate potrebu da eksperimentišete sa starijim ženama.

      Delete
  3. Sanjala sam da su u jednoj prostoriji moj ljubavnik i moja najbolja drugarica, sede jedno pored drugog. Tu je takođe još jedna moja drugarica. Ulazim u u tu prostoriju, oni su svi na jednom kauču, i ta druga devojka zadovoljava ovog dečka. Moja najbolja drugarica posmatra situaciju. Sve prestaje kada ulazim u tu prostoriju. Sednem preko puta njih, teši me najbolja drugarica, i kreću mi suze. Šta mislite, kakvo je značenje?

    ReplyDelete
  4. Da li znate zašto vas teši drugarica? Je li zato što niste od početka učestvovali u odnosu sa dečkom? Moćuće je da osećate izvesnu privlačnost svoje drugarice ili čak vašeg zajedničkog druga. Najbolje bi bilo da s njima razgovarate o svemu. Možda se desi nešto za pamćenje...

    ReplyDelete
  5. Sanjala sam da sam na tajnom zadatku i da treba da zavedem negativca.On je dosta stariji od mene,zavodim ga i imamo strastven idnis.Paralelni tome,isti ambijent u kome se to odigrava je i moj dom,u kome trcim da otvorim ulazna vrata svom partneru.Ulazna vrata imaju gomilu brava i meni je u mislima jedino kako da obezbedim ta vrata posto pustim partnera da udje.Potom oboje brisemo tragove prevara i imamo odnos,iako paralelno tome ide san gde ja idalje zavodim negativca i strasna sam sa njim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slika vaših neostvarenih želja oslikana je u negativcu. Na koji način se ispoljava vaša strast?

      Delete
  6. Sanjala sam da sam bila u disko klubu. Do kraja. Vec je trebao da se zatvori ja sam sjedila za sankom i plakala jer su moje drugarice otisle kuci a ja dam dama ostala i ne smijem da se vrati.. tada me konobar .odvuce kucim sjediki smo u autu i ja sam ga poljubila. Pozvala sam ga u kucu i on je pristao odma sa vrata smo poceli da se ljubimo i polozio me na krvet i imali smo sex. Taj konobar iz moga sna je stvaran i vec duze vrijeme mi se svidja. Sta vi mislite o mome snu jeli to samo fantazija. Ps. Taj san mi se cesto ponavlja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbolje je da se upustite s konobarom u seksualni čin, sve će biti mnogo bolje. Svakako, ako Vam je lakše, pronađite nekog drugog. U Vašem slučaju je najvažnije da imate seks. Kad ste posljednji put ostvarili seksualni kontakt?

      Delete
  7. Sanjao sam da sam sa maminom drugaricom sam na bazenu i nisam skidao pogled sa njene guze. U jednom trenutku ona je to primetila i pocela da me zavodi .Ja se nisam opirao.ona je izdigla guzu na povrsinu ja sam joj sklonio tangice na stranu i poceo oralno da je zadovoljavam,zatim smo imali i sex

    ReplyDelete
  8. Sanjala sam da sam se sa muzem i decom preselila u neku kucu, i da smo seli da veceramo, i onda primetim da zivimo u kapeli,i da ima 3 mrtva coveka pored nas koji se bude i postaju vampiri, krenemo da bezimo i odemo u neku zgradu, jedan od vampira nas stigne i ja onda postajem vampir, ne znam kako, samo da bi zastitila decu i muza,druga scena je da prelazim ulicu sa istim tim vampirom, zaljubljena u njega, ljubimo se, sva sam opijena i u zanosu, on me uzima u narucje i krene da poleti tako sa mnom negde da odemo da vodimo ljubav, i tu sam se probudila...jako upecatljiv osecaj zaljubljenosti i srece sa njim u tom snu.

    ReplyDelete
  9. prekinula sam sa deckom prije mesec dana...sanjala sam kako je bio los prema meni na neko ne poznato mesto i imalo je puno ljudi oko nas.. plakala sam u snu..zatim se ispostavilo da je to namerno radio da bi ja negde otisla a tamo me cekalo iznenadjenje...kutije nekakve naredjane ko piramida i u svakoj neki poklon ili pismo,,pocela sam da otvaram kutiju po kutiju..u prvoj je bilo pismo mnogo emotivno i suze su nastavile u snu,,i tako ja nastavim sa kutijama..i od jednom ja sam gola naslenjena na zid a on iza mene divljamo..osecam ga kako je vec usao u mene..bilo je ko nekad.. i onda odma posle toga oped smo na nepoznatom on negde sedi a ja dolazim i uhvatam ga i mestim u sebe..tesko je bilo da se probudim :) sta bi moglo ovo da znaci ?

    ReplyDelete
  10. Sanjao sam kako ulazim u sobu I zaticem devojku sa njenim bivsim deckom,pri tom vidim njegov polni organ a on je ogroman bio je grozan osecaj, jel ima neko znacenje?

    ReplyDelete