Friday, May 10, 2013

Seliti se sanovnik

Ljudi su po svojoj prirodi nomadi. Selidba je iskonska ljudska potreba. Kinezi i dinastije Ming su jos za vrijeme stare Grcke po Novom Beogradu otvarahu kad stigose iz daleke Kine "sve za sto dinara" radnje otvarali. Kinezi stekose aorist profit (u jednini prvog lica stekoh)(i onda didaskalija na didaskaliju) zatvorena zagrada.

Seliti se na more
 II pismeni zadatak
Davor Zornija

(cetiri prsta razmak)Bijese ljeto ja sam tad imao kao svi mi jaci iz drugog osnovne deset godina. Moji odlucise selicemo se na more na vikend. Ja sam bio strasno uzbudjen, koliko sam bio uzbudjen to se ne moze opisati rijecima. Citao sam stari srpski sanovnik i trazio pojam, seliti se. Ispalo je da imam lucidan san u snu i da tumacenje snova i nauka tumatologija nisu jos toliko napredovale da objasne povratne glagole.

(zakljucak)Bog iz masine...

1 comment:

  1. Malo naivno objasnjen san selidbe, ali sustina je tu

    ReplyDelete